T 016 60 69 79 info@respiro.be
Voor alle in- en outdoor activiteiten RESERVEER HIER

We geven je hier een antwoord op de meest gestelde vragen

V: Is Respiro geopend?

A:JA!, Ons sportcentrum mocht sinds maandag 8 juni weer de deuren openen. Deelnemen kan enkel via verplichte reservatie.  We volgen hiermee de richtlijnen van de veiligheidsraad en overheid op.

 

V: Hoe lang blijft Respiro gesloten?

A: Respiro Sport- en gezondheidscentrum is sinds maandag 8 juni weer open.

 

V: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven. Hoe doe ik dat?

A: Ook wij willen graag dat je fit en actief blijft tijdens deze bizarre tijden. Daarom hebben we met het hele team actie ondernomen en zijn we blij dat we je het volgende kunnen aanbieden:

  • Via de Respiro app: ‘Corona workouts’
  • Via de Mywellness app van Technogym: ‘Train in uw kot workouts’
  • Via de Mywellness app van Technogym: Allerhande programma’s op ieders niveau
  • Via de Mywellness app van Technogym: 3 verschillende challenges
  • Op maat gemaakte schema’s voor thuis

 

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de COVID-19?

A: Je kunt je lidmaatschap blijven gebruiken, inclusief de mogelijkheid om thuis te trainen. Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

 

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van het sportcentrum?

A: Wij hebben een voorstel tot tegemoetkoming uitgewerkt in de vorm van een persoonlijke videoboodschap van Erik, de zaakvoerder. Die hebben we per mail opgestuurd naar al onze actieve klanten. Hebt u deze mail niet ontvangen? Stuur ons dan een mailtje naar info@respiro.be met als mededeling ‘videoboodschap zaakvoerder’ en dan sturen wij je die toe. Wij danken je nogmaals voor je vertrouwen en begrip!

 

V: Kan ik mijn lidmaatschap tijdelijk bevriezen?

A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen. We proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn door online lessen en mogelijkheden om thuis te trainen aan te bieden.

 

V: Ik betaal abonnementsgeld terwijl ik niet kan sporten. Klopt dat?

A: Ja, we zijn ons bewust van het feit dat de sluiting van de fysieke locatie van Respiro Sport- en gezondheidscentrum niet ideaal is. Daarom bieden wij voor onze leden online lessen en thuisschema’s aan. Verder kijken wij naar een passende oplossing voor onze leden. Wanneer hierover meer bekend is, zullen we je informeren.

RESPIRO

Aarschotsesteenweg 33
3110 Rotselaar Belgie
T 016 60 69 79
info@respiro.be

OPENINGSTIJDEN

Maandag13.00 22.00
Dinsdag t/m donderdag 07.30 22.00
Vrijdag 09.00 21.00
Zaterdag 09.0016.00
Zondag 09.0014.00

Meer info over sluiting op officiële feestdagen, klik hier.

NIEUWSBRIEF

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen? Vul je naam en e-mailadres hieronder in en klik op versturen.